sobota, 23 lutego 2019

Ślubny album

Witajcie,

Mam nadzieję,że już zapoznaliście się z tymi wszystkimi cudnościami jakie do nas ostatnio zawitały i tak samo jak ja nie możecie oderwać od nich oczu.Na moją dzisiejszą inspirację przygotowałam dla Was album ślubny o trochę nietypowym kształcie z mnóstwem dodatków z naszej najnowszej kolekcji I DO i GREENERY CHARM oraz elementów które znajdziecie na dodatkowych kartach do wycinania LEAVES II i FLOWERS II – WHITE LILLIES. Wszystkie karty albumu okleiłam dwoma kolekcjami w dwóch rożnych rozmiarach I DO- zestaw papierów 15,25×15,25 i GREENERY CHARM, dodatkowo na każdej ze stron użyłam dodatkowych elementów dekoracyjnych z kolekcji I DO wraz z napisami die cut  I DO, które idealnie nadały piękny ślubny charakter mojej pracy.Brokatowe elementy z kolekcji GREENERY CHARM ,które znalazły się na naszych nowych papierach idealnie wkomponowały się w okładkę i dodały jej niepowtarzalnego blasku i szyku.Nie mogło oczywiście zabraknąć odrobiny brokatu, cekinów i sznurka.Mam nadzieję,że nasza nowa kolekcja skradnie Wasze serca i powstanie z niej mnóstwo pięknych wiosenno-letnich prac nie tylko w tematyce ślubnej.Zapraszam na zdjęcia.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz