poniedziałek, 23 stycznia 2017

Gramofon z mini albumem

Uwielbiam wszystko co stare i posiadajace duszę...i od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem wykonania takiego projektu ale widocznie musiał poczekać na odpowiedni moment...
A wiec...

Dzisiaj chciałabym wam pokazać mój gramofon wykonany od podstaw wraz z mini albumem na zdjęcia...Mam nadzieję,że ilość zdjęć was nie przerazi ale starałam się pokazać każdy szczegół tego projektu.
Będzie to prezent dla mojego dziadka na zbliżające się urodziny....

Miłego ogladania ....

I love everything old and with this vintage touch....I was planning to make this project for some time now but never really got time until now...
So here it is my vintage Gramophone with mini album 
Its a lot of pictures to look at but I wanted to show all the small details ...
It will be a perfect gift for my grandfather ....its something what he was using when he was young...



















Do wykonania projektu użyłam mediów z Tattered Angels, papierów 7Gypsys, 
gesso maski z trybikami, tekturek trybików i 


Gramofon posyłam na wyzwanie :














25 komentarzy:

  1. Oh, I love how you think and create in 3D; such a special skill! Your gramophone is fantastic, and I love how you've incorporated the little book that pulls out! Now, I want to hear the music! So sweet and full of creativity! thank you so much for sharing this with us at Emerald Creek Dares! Sara Emily DT

    OdpowiedzUsuń
  2. I know I have already said so, but can't repeat it often enough - I love this to bits, Agnieszka! A make full of magic and wonder and so beautifully done!
    Thank you for sharing this amazing piece with us at Emerald Creek Dares!

    Hugs,
    Claudia xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You so much Claudia...have a nice day hugs Agnes xxx

      Usuń
  3. Wow! Piękna praca, te szczególiki, nutka wychodząca z gramofonu... Majstersztyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca! Zachwyciłam się!Oryginalny pomysł!
    Niestety nie możemy jej zakwalifikować w wyzwaniu Szuflady gdyż zgodnie z regulaminem praca może być zgłoszona wyłącznie do naszego wyzwania.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ...gapa nie doczytałam ale dziękuję za miły komentarz :)Pozdrawiam

      Usuń
  5. Gramofon cudny :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał, przepiękna praca i co za wspaniały pomysł na prezent! Wygląda naprawdę nieziemsko :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Brakło mi słów po prostu. Agnieszko, stworzyłaś dzieło! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gramofon jest cudowny! Aż mnie zatkało! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja i pomysł i przede wszystkim wykonanie. Gramofon wygląda jak "żywy" w tych retro kolorach a nutki wychodzące z tuby są szałowe! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Obłędny projekt! I ten albumik - mistrzostwo :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka to piękna praca!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny gramofon! Uwielbiam projekty 3d! Albumik cudo:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale genialny pomysł:) heh, złoty winyl mnie rozwalił:) ile pracy i czasu w to włożyłaś?!

    OdpowiedzUsuń
  14. Simply a masterpiece. I am simply impressed. It's a fine sculpture piece. Wow, in incredible job on the detail, the design and color. If you gramps does not want it, I do...teasing. I hope he likes handmade presents and what you made here look like it's heartfelt.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowity projekt, świetna robota. Dziękujemy za udział w Retromanii! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obłędny projekt! Super pomysł i do tego niebanalny! Uwielbiam gramofony :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szalenie oryginalna i pracochłonna praca!
    Dziękujemy za udział w Retromanii!
    Pozdrawiam ,Paulina

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Wam dziewczyny za tyle miłych komentarzy ....Szalenie mi miło że mój projekt wam się podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gramofony zdecydowanie mają duszę, a muzyka która się z nich wydobywa, jest zdecydowanie wyjątkowa. Zamarzył mi się taki sprzęt wam powiem. W sklepach jak na https://www.oleole.pl/gramofony.bhtml patrzyłam z powodzeniem bym coś dla siebie wybrała. Trzeba będzie pomyśleć o zakupie.

    OdpowiedzUsuń