poniedziałek, 1 maja 2017

Steampunk ...

Dzisiaj chciałam wam pokazać kolejny projekt stworzony tylko dla siebie...ostatnio było steampankowe jajo dzisiaj powstały okulary....
Miał być też tutorial ale jak to moje dzieci mówią mama nie ogarnia tych multimedialnych rzeczy jeszcze...jest  kilka zdjęć z pierwszych kroków tworzenia bo później tak mnie wciągnęły farby, że zapomniałam o zdjęciach.
Bo mimo wielu kartek i papierowych projektów na moim blogu mix-mediowe tworzenie z niczego sprawia mi ogrom frajdy.
Ostrzegam zdjęć projektu jest cała masa ;)...ale to dlatego,że chciałam wam pokazać każdy szczegół .
Wykonanie okularów zajęło ponad 2 godz dokładnie tyle ile trwa film Avatar...bo moje małe łobuzy nie pojawiły się przez tyle czasu przy stole z mnóstwem pytań :)...
A na końcu możecie zobaczyć z czego powstały okulary bo ja każda mama zostawiam wszystkie rzeczy po serkach ciastkach i innych smakołykach  bo może się przydadzą albo do szkolnych projektów albo moich....
Ok dość gadania czas na zdjęcia...


Hi everyone today I would like to show you one more of my steampunk projects ...last time I made easter egg only for myself  today I would like to show you steampunk glasses.
I was planning to make a video tutorial but like my kids are saying mum its not so good  yet with all this multimedia stuff ;) so instead I mad some pictures step by step but unfortunately  after few I got totally lost with all my paint  and creation and forgot all about shooting photos ;) ...I promise to make tutorial for it ... one more time...
At the end you can see what I use to create those glasses ...
Ok enough talking hope you will enjoy looking.






















Do wykonania okularów użyłam:
I used :


+ naklejkę od Studio Forty , łańcuszek i narożnik ;)


Posyłam do Retro Kraft Shop


oraz 



and






7 komentarzy:

  1. Ależ super, steampunk jak się patrzy i niesamowity efekt 'coś z niczego' :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Teamu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że ilekroć wchodzę na stronę wyzwania, wzrok ucieka mi właśnie na tą prace !!! <3 za pomysł i kreatywność! Dzięki za udział w wyzwaniu Retro Teamu!

    OdpowiedzUsuń
  3. qu'elle belle idée le montage de ces lunettes ,c'est superbe merci de jouer avec Sandee & Amelie's . à bientôt NATE

    OdpowiedzUsuń
  4. stunning project. Thanks for joining us at Creative Artiste Mixed Media Challenge this month

    OdpowiedzUsuń
  5. Bam ! great idea.
    Thanks for showing on SASPC!
    Greets
    AlexaDT

    OdpowiedzUsuń