sobota, 22 października 2016

Bajkowe zakładki.

...Dawno dawno temu....tak zaczynaja się niezapomniane bajkowe bestsellery,które każdy z nas pamięta z dzieciństwa. Dzisiaj chciałabym wam zaprezentować kilka z moich ulubionych bajek które również uwielbia moja córka i to właśnie dla niej postanowiłam stworzyć te oto bajkowe zakładki do jej ulubionych ksiażek.



Na odwrocie każdej zakładki jest mały fragment ksiażki 




A więc przedstawmy naszych bohaterów

ręcznie szyta poduszeczka pod głowa 


ŚPIACA KRÓLEWNA 


ALICJA W KRAINIE CZARÓW


CALINECZKA


KSIĘŻNICZKA NA ZIARNKU GROCHU
(z ręcznie uszytymi poduchami :)


DZIEWCZYNKA Z ZAPAŁKAMI


CZERWONY KAPTUREK 


a z pomoca stworzenia tych prac przyszły mi nie watpliwie stemple zakupione w sklepie ZIELONE KOTY z kolekcji Gorjuss Santoro...(to jeden z moich ulubionych produktów jakie od nich posiadam )
sprawdzaja się w każdej okazji.

MOJE ZAKŁADKI POSYŁAM NA WYZWANIA:



ORAZ NA WYZWANIE BAJKOWE





oraz












19 komentarzy:

  1. Mega suuuper jak dla mnie Calineczka wygrywa 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zakładeczki to wspaniały pomysł! I to, że z tyłu każdej dodałaś fragment bajki także bardzo mi się podoba. Stempelki dziewczynek zdają się być do tego wprost stworzone!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w imieniu Świata Stempli.
    Agnieszka DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim doceniam nakład pracy :) Wszystkie zakładki przemyślane i to widać :)Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Stempli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne, świetny pomysł, ogrom pracy! Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Stempli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję :)Pozdrawiam Agnes

    OdpowiedzUsuń
  6. Do komentarzy moich poprzedniczek dodam, że podoba mi się bardzo edukacyjna rola tych zakładek. Fajny pomysł! Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Stempli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za kolejne miłe słowo :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. świetne i bardzo kreatywne te zakładki :) zapewne córka była przeszczęśliwa

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe są. :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu sklepu Zielone Koty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O! Cały zestaw bajkowych postaci! Super! Świetny pomysł na książkowe zakładki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prace!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń