poniedziałek, 19 września 2016

Walizka pełna wspomnień

Co podarować bliskiej osobie, która przeżyła wiele lat i za każdym razem podczas urodzin mówi, że już wszystko ma i niczego nie potrzebuje....zdrowia nie można kupić ale można podarować walizkę pełna wspomnień....
Taka zmediowana walizkę przygotowałam dla mojego dziadka na 85 urodziny ...
A niespodzianka w walizce był ręcznie robiony album ze zdjęciami z młodości dziadka które znalazłam w rodzinnym albumie.
Pozwolicie że pokażę tylko kilka zdjęć z albumu.
Miłego ogladania.













 A oto mini album z rodzinnymi zdjęciami 













Moja walizkę wysyłam na wyzwania:








          http://eko--deco.blogspot.se/2016/09/wyzwanie-goscinne-vintagowa-praca-z.html



19 komentarzy:

  1. po prostu cudne!!! rozmarzyłam się oglądając fotki :) dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami i życzę powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu
    z Filigrankami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycający zestaw:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny komplet, czysty vintage! :) Dziękujemy za udział w Retromanii!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca :) Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Super, że bawisz się z nami na blogu Przydasie Pasjonaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodka ! Zauroczyłam się Twoją pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna,pomysłowa i przepiękna Twoja praca,a poza tym na pewno wzruszający podarunek :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super praca. Dziękuję za udział w Retromanii. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ dopracowane detale.. świetna! Dziękuję za udział w wyzwaniu, Olga DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł i wykonanie. Rewelacja! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko - Deco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca.Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko - Deco

    OdpowiedzUsuń
  13. o wow! vintage na całego :) pięknie! dzięki za wspólną zabawę z Eko-Deco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezwykły klimat! I te wszystkie starociowe dodatki - nie można się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezwykła praca! Dziękujemy za zabawę z Eko-Deco:)

    OdpowiedzUsuń