poniedziałek, 12 września 2016

Słodki prezent

Jeżeli nie macie pomysłu na prezent dla przyjaciółki już biegnę z pomoca....
Zainspirowana wyzwaniem tagowym o słodkim podarunku stworzyłam dżemowy zestaw z tagowym magnesem na lodówkę jako prezent urodzinowy dla przyjaciółki.
Ręcznie wykonane pudełko na małe słoiczki ozdobione rustykalnymi dodatkami z dodatkiem taga z napisem który łatwo można zdjać a pod jego spodem znajduje się juz inny obrazek i tag może posłużyć jako magnes na lodówkę dla obdarowanej osoby.
Całość możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej...
Pudełko było ręcznie rozrysowywane wymiary 18 cm długość na 4,5 szerokość.Okienka można wyciać według własnego uznania:)

Miłego ogladania 





Tag z napisem okolicznościowym:)


Tag jako magnes na lodówke po zdjęciu napisu zawsze do wykorzystania :)

Wykorzystane materiały 


Słodki prezent posyłam na wyzwania:
http://justtagit.blogspot.se/2016/09/wyzwanie-tagowe-16-sodkie-podarunki-tag.html







8 komentarzy:

  1. Śliczny, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Agnieszko;) Wspaniały pomysł na prezent;) A ja mam tak dużo tych malutkich słoiczków, że nie wiem już, co z nimi robić;)Świetny pomysł podsunęłaś;) Oczywiście nie będę papugą i nie zrobię identycznego, ale być może w taki sposób wykonam ,,domek" dla słoiczków;)I obdaruję znajomych;) Pozdrawiam Cię serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł, a całość wygląda świetnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysl na prezent.suer wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super słodki prezent, aż się rozmarzyłam ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Just Tag It i życzę powodzenia ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie opakowane słoiczki, dziękuję za udział w wyzwaniu CO :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie! Bardzo mi się podoba :) Dzięki za zabawę z Craftowym Ogródkiem.

    OdpowiedzUsuń