poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Morski zegar...

Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić moim zegarem w morskim stylu....trochę mediowania kilka morskich pamiątek baza od  egoCraft...mgiełki i farby od Canvas Corp Brands i niezastąpione papiery od Lemoncraft i nasz zegar gotowy....

Mix media marina clock...few sea side shells and other treasures, Canvas Corp Brands paints, Lemoncraft papers and our clock is ready....
Hope you will enjoy it ;)
















A z tyłu stworzyłam małą sentencję na pamiątkę plażowych wycieczek.....


Pozdrawiam Agnes...

Posyłam na wyzwanie:








i do 


















11 komentarzy:

  1. wow świetna sprawa ! chyba sama się w końcu skusze i stworzę taki zegar :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny. Uwielbiam takie prace z dużą ilością ciekawych detali, które można oglądać i oglądać :) Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  3. I am in love again thank you very much for your participation in MMA.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu cudny, z każdej strony można go po stokroć oglądać, dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful! Thank you for playing with "Mixed Media & Art".

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przepraszam za słownictwo ale napiszę to co pierwsze pomyślałam jak go zobaczyłam to: wyczesany w kosmos!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful! I want the sea)) Thank you from LemonCraft

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Fajny pomysł na wakacyjną ozdobę! Wykonanie pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny zegar. Pięknie go ozdobiłaś, nadając mu taki fajny morski klimat :)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach ten zegar kusi i mnie. Mam go w domu i w najbliższym czasie nie zawaham się go użyć. Świetna robota. Bardzo mi się podoba Twoja praca. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy na blogu sklepu Od A do Zet. Dziękuję i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna praca!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń