piątek, 14 kwietnia 2017

Moje tylko moje....

Pamiętacie kiedy ostatni raz zrobiliście coś tylko dla siebie tak twórczo bez nacisku i presji....ja właśnie skończyłam moja tylko moją pisankę....taka ozdoba chodziła za mną jakiś czasu .... najpierw miały być takie bombki ale czas nie pozwolił...więc w końcu powstało JAJO...z moją ulubioną ROBO dziewczynką która odpadła od naszyjnika i też nie było czasu jej naprawić ;)

Mnóstwo mediowania...odciski i metalowe dodatki trochę past i tuszy i jajo gotowe...


Do you remeber when you did something just for yourself without pressure and this thought that you have too :) I just did MY only MY ...EASTER Steampunk egg with my favourite ROBO girls which was part of my needles which didn't t get around to fix now she is a part of the egg :)
Lots of mix media, paste inks and metal and mould pieces 
Hope you will enjoy it...
Happy Easter








A tak wygląda środek mojej pisanki ;)


A tu mega zbliżenie na te wszystkie steampunkowe elementy....


To create some details I used moulds form Retro craft Shop :
Posyłam na wyzwanie:

W Diabelskim Młynie wraz zez skelpem SCRAP SHOP

To taka moja interpretacja wielkanocnej ozdoby może nie typowa le MOJA ;)




and for challenge


and for challenge 




11 komentarzy:

  1. Rewelacyjne jajko! Ogromnie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Awesome steampunk Easter egg!! Love that robo girl with the mix of gears, threads and wonderful metallic egg! Thanks so much for sharing with us at SASPC! hugs, Maura

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie pisanki to ja lubię. :) Super! Dziękujemy za udział w wyzwaniu sKraftuj to!

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing egg !!!!!!! thank you for your participation at Sandee & Amelie steampunk challenge.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga, nie znoszę prac świątecznych, ale Twoje jajko zasługuje na 6+. Genialne. Dzięki za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop. Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obłędne! Uwielbiam je! Dziękuję za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  7. <3 obłędne! Dziękuję za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie takie jajka chciałabym mieć w koszyczku wielkanocnym! Idaelne! Pozdrawiam i dziękuję za udział w RKS-owym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow how awesome
    Thanks for sharing at Creative Artiste Mixed Media Challenges x

    OdpowiedzUsuń
  10. this is really stunning.
    Thanks for showing us on SASPC!
    Hugs
    Alexa

    OdpowiedzUsuń