wtorek, 17 stycznia 2017

Czekoladka dla Dziadka


Dotrzymuje słowa i kolejny post z czekoladownikiem pojawia się na moi blogu .... tym razem coś słodkiego dla dziadka ..były już dwie czekolady dla Babć dziadek też lubi słodkości a opakowane w styl retro na pewno go ucieszą...
Mam nadzieję, że nie zanudziałam was moimi czekoladownikami bo to jeszcze nie koniec okazji do świętowania dla mnie w tym miesiącu :)









Czekoladownik posyłam na wyzwania:


Linia : warstwy tekturka sznurek 








13 komentarzy:

  1. zabawny ten dziadek:) całość świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mają w sobie niezwykle dużo uroku. Wspaniałe pomysły na prezent.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno. Pozdrawiam. Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziadkowie pewnie zachwyceni prezentem :) dziękuję za udział w wyzwaniu Fabryki Weny

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim opakowaniu czekolada smakuje dużo lepiej, dziękujemy za udział w wyzwaniu Dzień Babci i Dziadka w Project Prezent. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna, męska kolorystyka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Fabryki Weny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha alez fajna! I ten mega wąs! DZiękuje za udzial w wyzwaniu Fabryki Weny

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) ten tez bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha ha, dziadek rządzi! Super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śmieszny ten dziadek :) Dziękujemy za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Dziękuję za przyłączenie się do wyzwania Project Prezent.

    OdpowiedzUsuń