piątek, 16 grudnia 2016

Łyżwy

Miało być świątecznie i ogrinalnie a że robiłam już rękawiczki, czapki mikołaja,skarpety i choinki to w tym roku wypadło na zimowe ŁYŻWY....
Karteczka w nietypowym kształcie chowająca małe pudełko pełne słodkości na pewno zadowoli nie jednego łasucha ;)

Mam nadzieję, że wam się spodoba...

Do wykonania użyłam biały karton na bazę, papiery z kolekcji Scrapberry's ones upon a winter collection , świąteczny sznurek,nity, oraz tekturki Ego craft 












Łyżwy ślizgiem posyłam na wyzwanie:















8 komentarzy:

  1. świetna praca ! baardzo mi się podoba :) i pomysł z ukrytym pudełeczkiem - bomba ! dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe pudełko. Dziękuję za zgłoszenie do wyzwania BloomCraft 😊🎄

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne pudełeczko, u mnie łyżwy leżą i chyba już w tym roku nie pojadą ;) pozdrawiam i dziękuję za zabawę z BloomCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł, łyżwa wymiata! ;) dziękuję za udział w zabawie z Filigrankami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny pomysł na prezent :) Bardzo mi się podoba :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń